Reklamační řád


Reklamační řád se vztahuje pouze na vady zakoupeného zboží. Pokud si přejete zboží vrátit nebo vyměnit (nemá žádnou vadu), pak prosím vyplňte formulář pro výměny.

Záruka na zboží je 24 měsíců. Záruka se vztahuje pouze na závady, které jsou jednoznačně způsobeny vadou materiálu nebo vadou výrobní. Nevztahuje se na zboží poškozené neodbornou montáží, zanedbáním údržby či používáním k jiným účelům než je určeno. Délka záruční doby se nerovná délce životnosti výrobku. Běžné opotřebení vzniklé používáním výrobku nelze reklamovat jako vadu.
 

  • Zboží zašlete zpět na adresu SPOKE, s.r.o., Lidická 903, 330 11 Třemošná. Zásilka by měla obsahovat řádně vyplněný reklamační protokol, kopii dokladu o koupi a zboží (případně záruční list, pokud byl součástí). Reklamační protokol můžete také vyplnit jednoduše online.
     
  • Po kontrole reklamovaného zboží Vám bude odesláno potvrzení o přijetí do reklamačního procesu (obvykle do týdne po obdržení zboží).
  • Lhůta pro vyřízení reklamace je maximálně 30 dnů.
     
  • Výsledek reklamace bude zaslán na e-mail uvedený v reklamačním protokolu, případně telefonicky.
     
  • Zboží posílejte doporučeně (nikoliv na dobírku) a pojištěné, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám. Zásilky poslané na dobírku budou odmítnuty!
     
  • Pro další informace volejte +420 721 800 800
     

Každá řádně podaná reklamace bude předložena výrobci (nebo jeho zodpovědnému zástupci) k posouzení a v případě oprávněné reklamace vyřízena oprava nebo výměna zboží. V případě neoprávněné reklamace bude zboží posláno zpět na náklady kupujícího!

VYPLNIT REKLAMACI ONLINE

REKLAMAČNÍ PROTOKOL

Zpět
 
 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace X
Copyright © 2016 SPOKE, s.r.o.
Všechna práva vyhrazena
Facebook
Twitter
Spokemaraton
APEK - certifikovaný obchod
Heureka.cz - ověřené hodnocení obchodu
Ecommerce Europe Trustmark
Provozováno na systému NetShops