Časté dotazy (FAQ)


Lze vrátit nebo vyměnit nevyhovující zboží?

  • Ano, výměnu nebo vrácení zboží je možné uskutečnit do 14 kalendářních dnů od přijetí zásilky. Podrobnosti naleznete zde.
     

Jakým způsobem mám poslat zboží zpět?

  • Zboží posílejte doporučeně (nikoliv na dobírku) a pojištěné, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám. Zásilky poslané na dobírku budou odmítnuty!
     

Na jakou adresu mám poslat reklamované zboží?

  • Zboží zašlete na adresu SPOKE, s.r.o., Lidická 903, 33011 Třemošná u Plzně.

 
Co by měla obsahovat zásilka, kterou odesílám na reklamaci?

  • Zásilka by měla obsahovat řádně vyplněný reklamační protokol (případně jiný dokument, kde bude uveden přesný popis závady), kopii dokladu o koupi a reklamované zboží. 

 
Jak dlouho budu čekat na vyřízení reklamace?

  • Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů od přijetí reklamovaného zboží. 


Jak zjistím stav reklamace?

  • Pro zjistění stavu reklamace pošlete email na adresu reklamace@spoke.cz. Nezapoměňte uvést Vaše jméno a číslo objednávky.
     

Mohu reklamované zboží vyzvednout osobně?

  • Ano, zboží je možné po předchozí domluvě vyzvednout i na naší provozovně SPOKE, s.r.o., Lidická 903, 33011 Třemošná u Plzně.
     

 

Zpět
 
 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace X
Copyright © 2016 SPOKE, s.r.o.
Všechna práva vyhrazena
Facebook
Twitter
Spokemaraton
APEK - certifikovaný obchod
Heureka.cz - ověřené hodnocení obchodu
Ecommerce Europe Trustmark
Provozováno na systému NetShops