








Záruka Giant – jistota při nákupu kola u nás
Při nákupu nového kola Giant, Liv nebo Momentum v našem obchodě můžete za níže uvedých podmínek získat prodlouženou záruku.
Doklad o koupi a sériové číslo rámu
U kol zakoupených u nás uchováváme evidenci sériových čísel rámů spolu s informacemi o nákupu. Díky tomu vám dokážeme v případě potřeby pomoci s dohledáním údajů při reklamaci, servisu nebo řešení pojistné události. Přesto doporučujeme, abyste si doklad o koupi a sériové číslo rámu uložili také sami. Tyto údaje se mohou hodit například při krádeži kola, komunikaci s pojišťovnou nebo při uplatnění záruky mimo naši prodejnu. Sériové číslo a název modelu kola tak budete mít vždy k dispozici, i když se k nám v budoucnu už nedostanete osobně.
Kde najdete sériové číslo rámu
Sériové číslo rámu se může nacházet na různých místech podle modelu kola. Nejčastěji ho najdete:Pokud si nejste jistí, kde přesně sériové číslo najít, obraťte se na nás. Rádi vám s dohledáním pomůžeme.
Podmínka montáže při nákupu
Záruka výrobce se vztahuje pouze na kola a rámové sady zakoupené nové v našem obchodě jakožto autorizovaném prodejci Giant a odborně sestavené při nákupu. I proto u nás každé kolo před předáním zákazníkovi správně sestavujeme a kontrolujeme.
Registrace kola a prodloužené výhody záruky
Nabízíme u registrovaných kol rozšířené záruční výhody. Za registrované kolo se považuje takové, které původní majitel zaregistruje online do 30 dnů od nákupu. Registrace je zdarma a probíhá přímo na oficiálním webu značky Giant, Liv nebo Momentum. Registraci doporučujeme všem zákazníkům – získáte tím lepší ochranu svého kola do budoucna.
Co přesně záruka Giant zahrnuje
Giant poskytuje původnímu majiteli omezenou záruku na vady materiálu a výroby u následujících částí:
| Záruční doba | 1 rok | 2 roky | 3 roky | 10 let | Doživotně |
|---|---|---|---|---|---|
| Rám kola | ✓ | ||||
| Pevná vidlice | ✓ | ||||
| Downhill rám | ✓ | ||||
| Komponenty vlastní značky Giant | ✓ | ||||
| Elektronické komponenty elektrokol | ✓ | ||||
| Baterie elektrokol* | ✓ | ||||
| Pedály, gripy, omotávka, sedlo** | ✓ | ✓ | |||
| Lak a polepy | ✓ | ||||
| Díly neuvedené výše | ✓ |
Záruka se vztahuje na kola, rámové sady a vybavení značek Giant, Liv a Momentum, včetně elektrokol, zakoupené nové u autorizovaného prodejce nebo v oficiálním online obchodě Giant. Komponenty jiných značek osazené na kole (například odpružené vidlice, tlumiče nebo sady pohonu) se řídí zárukou jejich vlastního výrobce. Upozornění: některé podmínky se mohou lišit u sjezdových modelů (downhill), které jsou z části záručních výhod vyloučeny.
Záruka i pro druhého majitele u registrovaných kol
Giant myslí i na udržitelnost. Pokud původní majitel kolo včas zaregistroval, může být záruka na rám prodloužena i pro druhého majitele, a to až na 2 roky od původního data nákupu.
Důležité podmínky:
Pevná vidlice může být kryta pouze v případě, že k převodu kola došlo ještě v rámci původní záruční doby. Ostatní komponenty se i u druhého majitele řídí původními záručními lhůtami od data nákupu prvním majitelem.
Jak se řeší reklamace
Pokud se objeví závada krytá zárukou, řešením je výměna vadného dílu za díl stejné nebo vyšší hodnoty, vždy dle rozhodnutí výrobce Giant. V rámci proloužené záruky je pořízení nového dílu zdarma, servisní úkony potřebné k jeho výměně jsou pak zpoplatněny dle našeho aktuálního ceníku servisních prací.
Na co se záruka nevztahuje
Záruka se nevztahuje zejména na:
Uplatnění záruky v praxi
Reklamaci je vždy nutné řešit prostřednictvím autorizovaného prodejce Giant. Při reklamaci je potřeba předložit doklad o koupi nebo jiný důkaz o datu nákupu. Reklamace řešené mimo zemi nákupu mohou podléhat dodatečným poplatkům nebo omezením. Záruční podmínky se mohou lišit podle jednotlivých zemí. Tato záruka nijak neomezuje vaše zákonná práva vyplývající z platné legislativy.
Pokud máte kolo zakoupené u jiného prodejce, můžete záruku uplatnit i u nás. Oproti zakoupenému kolu u nás je v tomto případě úkon zpoplatněn (administrativa a servisní úkony).