»  Reklamace  »  Časté dotazy (FAQ)

Časté dotazy (FAQ)

Lze vrátit nevyhovující zboží?

  • Ano. Pokud nejste se zakoupeným zbožím z nějakého důvodu spokojeni, můžete jej vrátit do 14 kalendářních dnů od přijetí zásilky. Podrobnosti naleznete zde.
  • Peněžní prostředky vracíme obratem, nejpozději ve lhůtě 14 dnů po odstoupení. Podrobnosti naleznete zde (viz článek 5). 

 

Kam a jak zaslat zboží, které vracím nebo reklamuji? 

  • Prosíme, zboží posílejte doporučeně (nikoliv na dobírku) na adresu SPOKE, s.r.o., Americká 124, 330 11 Třemošná u Plzně.

 

Pokud zboží reklamuji, co by měla obsahovat zásilka?

  • Zásilka by měla obsahovat řádně vyplněný reklamační protokol (případně jiný dokument, kde bude uveden přesný popis závady), kopii dokladu o koupi a reklamované zboží. Podrobnosti naleznete zde
  • Prosíme, myslete na to, že zákazník je povinen předložit reklamované zboží zbavené nečistot a hygienicky nezávadné.

 

Jak dlouho budu čekat na vyřízení reklamace?

  • O přijetí zboží do reklamace vás budeme informovat e-mailem. Lhůta pro vyřízení rekalamce je 30 dnů od přijetí reklamovaného zboží. Vše se ale snažíme řešit v nejkratším možném čase.

 

Jak zjistím stav reklamace?

  • Pro zjistění stavu reklamace pošlete email na adresu reklamace@spoke.cz. Nezapoměňte uvést vaše jméno a číslo objednávky.

 

Mohu reklamované zboží vyzvednout osobně?

  • Ano, zboží je možné po předchozí domluvě vyzvednout i na naší provozovně SPOKE, s.r.o., Americká 124, 33011 Třemošná u Plzně.
     

 

Provozováno na Provozováno na systému NetShops
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace Zavřít